Novac.ba | Homepage
Addiko Bank novo ime i novi brend bivše Hypo banke

Addiko Bank novo ime i novi brend bivše Hypo banke

0 Comments 🕔01.Nov 2016

Hypo banke u BiH, u vlasništvu Advent Internationala iz Sjedinjenih Američkih Država i  Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), od danas zvanično nose novo ime  – Addiko Bank.

U BiH Addiko posluje kroz dvije banke – Addiko Bank d.d. sa sjedištem u Sarajevu i Addiko Bank a.d. sa sjedištem u Banjoj Luci. S jakom poslovnom mrežom od 73 poslovnice te širokom mrežom bankomata i POS-ova,  Addiko Bank je tako prisutna u svim dijelovima BiH.

–  Danas završavamo proces rebrendinga i u potpunosti poslujemo kao Addiko mreža banaka u BiH, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Crnoj Gori. Završetak rebrendinga je prvi dan naše budućnosti –  rekao je na pres-konferenciji u Sarajevu  Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG – holdinga pod kojim posluju Addiko banke u regiji.

Novi identitet banke oslikava i novu poslovnu strategiju usmjerenu na usluge stanovništvu i malim i srednjim preduzetnicima, uz jaku podršku velikim firmama i javnom sektoru.

Kissing je istakao da je na svim tržištima na kojima posluje cilj Addiko banke biti među top pet bankarskih grupacija.

– Tržište Bosne i Hercegovine nudi potencijal za ostvarenje ovoga cilja kroz novu strategiju koju smo postavili i fokus na potrebe lokalnog tržišta. Strategija znači donositi odluke, a mi smo odlučili biti drugačiji tj. izabrali smo biti drugačiji. Želimo da klijenti uz Addiko brend vežu jasnoću, jednostavnost i neposrednost – kazao je Kissing.

Istaknuo je da žele  biti jako dobri u osnovnim bankarskim uslugama radije nego raditi puno stvari prosječno.

– Želimo podržati „pravu“ ekonomiju, preduzeća koja izvoze, servisiraju klijente i ne želimo davati velike kredite, naprimjer od 50 ili 500 miliona KM, jer se to u prošlosti nije pokazalo najbolje – kazao je Kissing, naglasivši da Addiko grupa u BiH ima 18 posto kapitalnu adekvatnost, a da je svega 10 posto loših kredita, što je najbolji omjer u regiji.

Addiko djeluje u pet zemalja i ima 200 poslovnica, a u BiH su 73. Kako kaže Kissing to pokazuje da je fokus na prisutnosti poslovnica, ali i digitalnom  bankarstvu – intenet i mobilnom bankarstvu.

-Trudit ćemo se da budemo efikasni i da komuniciramo jednostavno,  tako ćemo graditi povjerenje i pozicionirati se kao banka prvog izbora za naše klijente –  istakla je Sanela Pašić, predsjednica Uprave Addiko Bank d.d.

Također je naglasila da vjeruje da bankarstvo u BiH može biti jasnije, jednostavnije i neposrednije te  da će se Addiko držati  tih principa.

Kako je danas istaknuto, brend Addiko je nastao na osnovu opsežnog istraživanja provedenog među klijentima i zaposlenicima, a Banka je na dizajnu novog brenda, pozicioniranju i vizuelnom identitetu sarađivala sa zagrebačkom kreativnom agencijom Bruketa&Žinić OM i međunarodnom brend konsultantskom kompanijom Prophet iz Londona.

Izvor: Depo.ba

 

Povezani članci

Smanjen trgovinski deficit

Smanjen trgovinski deficit 0

SARAJEVO - Savjet ministara BiH usvojio je Analizu spoljnotrgovinske razmjene BiH za period januar-septembar 2016.

‘Štampanje’ novca samo bi izazvalo destabilizaciju

‘Štampanje’ novca samo bi izazvalo destabilizaciju 0

Problemi Bosne i Hercegovine nisu monetarni, nego realni, zbog čega bilo kakvo "štampanje novca" ne

Prosječna bh. porodica u banci zadužena više od 7.000 KM

Prosječna bh. porodica u banci zadužena više od 7.000 KM 0

Prema podacima Centralne banke BiH, ukupna vrijednost kredita koje bh. stanovništvo otplaćuje iznosi blizu 8,5

Komentari