Novac.ba | Homepage
Kvalitetni domaći brendovi: Miralem Pjanić zaštitno lice ASA Osiguranja

Kvalitetni domaći brendovi: Miralem Pjanić zaštitno lice ASA Osiguranja

0 Comments 🕔07.Apr 2014

ASA Osiguranje je lider na tržištu FBiH u brzini isplate šteta, saopštio je danas na godišnjoj konferenciji za medije Feđa Morankić, direktor Društva i predsjednik Uprave.

 

Društvo je u 2013. godini ostvarilo rezultat od 10.800.856,69 KM, čime je u 2013. godini ostvaren porast bruto polisirane premije od 7,7% u odnosu na 2012. godinu, te je time realizovan usvojeni plan poslovanja. Na tržištu neživotnih osiguranja FBiH među 19 društava ASA Osiguranje je ostvarilo tržišno učešće od 3,70% i zauzima 9 poziciju.

“Od prijavljenih 3.629 šteta, riješeno je 3.428, što pokazuje da je index efikasnosti u rješavanju šteta 95%”, saopštio je Morankić najavivši da je ključni prioritet ASA Osiguranja u 2014. zadržati vodeću poziciju u oblasti ažurnosti isplate odštetnih zahtjeva. Kako je istakao, ono čemu se ASA Osiguranje, također, namjerava posvetiti pored povećanja premije jeste širenje lepeze proizvoda i usluga, te paketa proizvoda za fizička i pravna lica, a planirana su otvaranja novih prodajnih mjesta u svim kantonima FBiH gdje bude poslovnog interesa.

“U prvom kvartalu 2014. ASA Osiguranje ostvarilo je 2.907.000 KM bruto premije što je ostvarenje od 114,71% u odnosu na isti period prošle godine, a 106,35% u odnosu na postavljeni plan”, istakao je Adnan Hodžić, izvršni direktor Društva, najavivši proaktivniji pristup tržištima Tuzlanskog, Unsko-sanskog i Bosansko-podrinjskog kantona. Prema njegovim riječima ASA Osiguranje planira dalji razvoj prodajne mreže putem stanica za tehničke preglede, a od danas je otvoren tehnički pregled u Goraždu. U planu je i osnivanje vlastitog call centra, dok se u 2015. očekuje ulazak na tržište RS-a.

“Klijenti ASA Osiguranja tvrde da smo brzi, kvalitetni, odgovorni i cijene nas jer smo domaći brend. To su četiri vrijednosti zbog kojih smo se odlučili na saradnju sa Miralemom Pjanićem koji ima sve ove kvalitete i u naredne dvije godine bit će naše zaštitno lice!”, ozvaničio je saradnju sa fudbalskim bh. reprezentativcem Morankić.

Stavljanjem potpisa na promotivni plakat, Miralem Pjanić je simbolično označio početak kampanje i saradnje sa ASA Osiguranjem.

“Zadovoljstvo mi je biti zaštitno lice bh. kompanije koja stoji iza ovih kvaliteta i vjerujem da ćemo u naredne dvije godine uspješno sarađivati”, rekao je Pjanić objasnivši da mu je uloga glumca u promotivnom spotu bila jednako uzbudljiva i naporna.

“Kažu da sam bio odličan kao glumac, ali se nadam da ću u svojoj glavnoj ulozi sa našom reprezentacijom biti još i bolji u Brazilu”, našalio se Pjanić izrazivši nadu da će se spot “U redu je!” dopasti Bosancima i Hercegovcima.

Kao dio redovnih društveno-odgovornih aktivnosti, ASA Osiguranje je danas uručilo donaciju Školi fudbala Valter.

 

Izvor: Klix.ba

Povezani članci

Nova tri osiguravatelja agresivna u borbi za pozicije na bh. tržištu

Nova tri osiguravatelja agresivna u borbi za pozicije na bh. tržištu 0

Tri nova osiguravajuća društva u Bosni i Hercegovini, osnovana u ovoj godini, zauzimaju svoje pozicije

Dragan Šumatić novi direktor Atos osiguranja

Dragan Šumatić novi direktor Atos osiguranja 0

Dragan Šumatić, diplomirani ekonomista iz Doboja, imenovan je za generalnog direktora Atos osiguranja (nekadašnje Bobar

Tržište osiguranja RS poraslo za 11 odsto

Tržište osiguranja RS poraslo za 11 odsto 0

BANJALUKA, Tržište osiguranja Republike Srpske zabilježilo je rast u prvih sedam mjeseci ove godine od

Komentari